sobota, 27 września 2014

THE DARK SIDE CZYLI SCARY SECRET 2

Bum wracam do was z dobrą (tak myślę) wiadomością:)
Druga część Scary Secret zatytułowana 'The Dark Side' jest już na wattpadzie! (Jej prolog, ale nie od razu Kraków zbudowano)
Mam nadzieje, że druga część spodoba wam się tak bardzo jak pierwsza, a może nawet i bardziej(:
Tak jak już wspominałam zachęcam was do zakładania kont na wattpadzie, naprawdę warto.
Myślę, że to już ostatnia notka jaka pojawi się na blogu i o jakiej was informuje, czemu? Ponieważ na wattpadzie jeśli założycie konta i dodacie The Dark Side do swojej biblioteki powiadomienia same będą wam przychodzić o czym już pisałam.

Więc o to i link do THE DARK SIDE 

No i zapraszam was do mojego drugiego fanfiction (też na wattpadzie) z Jai'em z Janoskians! Może wam się spodoba:) LET'S PLAY A GAME

Więc tak o to żegnam się z tym blogiem:) Oczywiście nie mam zamiaru go usuwać! Na pewno tego nie zrobię, macie moje słowo.

Jeśli chcecie możecie znaleźć mnie na asku ask.fm/ahmyariana
twitterze @ahmyariana
lub wattpadzie ahmyariana

10 komentarzy:

  1. TAK MOJA IDOLKOOO AJSHSJSHJSJSISJSI ILYSM

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie bardzo ze dodalas prolog, bardzo mi sie podoba. Ale wedlug mnie powinnas zostac na blogerze. ja (ale to moje zdanie) nie lubie wattpada. Ale bedzie jak bedzie i bede starala sie wszystkie rozdzialy przeczytac. Zycze wenny i do nastepnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty tam piszesz? Bo też chciałabym a nie wiem jak się tam coś dodaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na tt postaram ci się wszystko wyjaśnić @ahmyariana

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do LBA. więcej u mnie na blogu http://espoir-jb.blogspot.com/. W zakładce pod tym samym tytułem, która pojawi się koło 22 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego link do THE DARK SIDE nie dziala? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu ten link nie dziala ? ;_; skonczylam wlasnie pierwsza czesc i nie wytrzymam bez czytania drugiej ! Ja chce wiedziec co tam bedzie !! :(

    OdpowiedzUsuń