wtorek, 5 sierpnia 2014

TO NIE ROZDZIAL

Wiec tak, pisze ta wiadomosc na telwfonie i z gory przepraszam ale nie mam na nim polskich znakow, wiec no. Rozdzial 22 pojawi sie z duzyn opoznieniem, nie jest to zalezne ode mnie, matryca w moim laptopie sie zepsula, moj brat wzial sie dzisiaj za naprawe ale nie mam pojecia ile to mu zajmie i czy w ogole sie uda ew. jedyne co moge zrobic to was przeprosic i poprosic byscie piczekali jeszcze troche na nowy rozdzial:(  dziekuje za wyrozumialosc i jescze raz prepraszam. KOCHAM was bardzo. moj tt to nadal @ahmyariana  i przypominam o asku na ktorym mozecie mnie pytac o wszystko co chcecie ask.fm/ahmyariana

7 komentarzy:

  1. okej, zaczekam na next tyle ile będzie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie zaczekam tyle ile będzie trzeba. Mam nadzieje że ta usterka to nic poważnego. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekamy spokojnie :) oby to nie było nic poważnego z tym laptopem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze bede czkeac:3 zapraszam do siebie. Moze kogos zaciekawk http://hardlovebuttruelove.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy ile będzie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SPAMLilli, nieśmiała dziewczyna i szara myszka.On znany na całą szkołę.Ona nigdy nie miała chłopaka.On chce pokazać jej jak zyskiwać przyjemność.Czy będzie jej pierwszym razem?Co z nimi będzie gdy wyjedzie ?Dowiesz się tego, ale w swoim czasie... zapraszam na http://prywatne-lekcje-seksu-1d.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mozna laptopa podloczyc do telewizora po przez kabel HDMI i bedzie dzialac xD
    Bynajmniej ja tak robilam poki nie dostalam nowego laptopa.

    Oczywiscie poczekam tyle ile bedzie trzeba:(:*

    OdpowiedzUsuń